Klinika Kosmetologii Estetycznej Klaudia Żmuda

Podologia

Podolog  to ekspert od stóp. Rozpoznaje on i usuwa patologiczne zmiany w obrębie kończyn dolnych i paznokci. Specjalista ten bada również przyczyny powstawania tych zmian oraz zajmuje się ich profilaktyką. Zajmuje się odciskami, brodawkami, pielęgnacją stopy cukrzycowej, regeneracja popękanych pięt czy zniszczonych paznokci.

Pedicure leczniczy jest to inaczej podstawowy zabieg podologiczny albo pedicure medyczny, przeprowadza go wykwalifikowany specjalista podolog przy użyciu profesjonalnego sprzętu oraz sterylnych narzędzi co niesie za sobą bezpieczeństwo i komfort dla pacjenta.

Pękające pięty

Skóra pięty jest fizjologicznie grubsza, przygotowana na zadania powierzone jej przez naturę: przenoszenie i amortyzację. Źle traktowana- rogowacieje, źle pielęgnowana- staje się nieelastyczna i pęka.

lub zadzwoń: +48 533 630 633

Najczęściej u osób młodych zgrubienia występują tylko na paznokciu palucha, natomiast u osób starszych przeważnie na wszystkich paznokciach. Jednak zdarza się, że także u małych dzieci występują zgrubienia paznokci na wszystkich palcach.

Ortezy i odciążenia

Odciążenia jak sama nazwa wskazuje mają za zadanie odciążyć miejsce, które podczas chodzenia sprawia ból lub dyskomfort.

lub zadzwoń: +48 533 630 633

Cukrzyca, zwłaszcza jak nie jest uregulowana przyczynia się do upośledzenia krążenia obwodowego, a co za tym idzie niszczenia małych naczyń włosowatych zwłaszcza w obrębie stóp.

Usuwanie modzeli i zrogowaceń

Narastający zrogowaciały naskórek na stopach to tak zwane hiperkeratozy. Są one mało estetycznymi zmianami dającymi dość często uczucie dyskomfortu, a nawet bólu, który utrudnia chodzenie. Czasem w miejscu zrogowaceń pojawiają się krwawe pęknięcia (pękające pięty), które mogą się również przyczynić do różnego rodzaju infekcji.

lub zadzwoń: +48 533 630 633

Grzybica paznokci jest wywoływana przez dermatofity, a także drożdżaki oraz pleśniowce – są to chorobotwórcze gatunki grzyba. Paznokcie dotknięte grzybicą stają się grube, kruche i łamliwe, przybierają żółtą lub brązową barwę. Po zauważeniu u siebie takich objawów, najlepiej jak najszybciej udać się do specjalisty podologa – ponieważ w im wcześniejszym stadium rozwoju jest grzybica, tym łatwiej ją wyleczyć.

Laserowe usuwanie brodawek, kurzajek

Klinice Kosmetologii Estetycznej Klaudia Żmuda przeprowadzane są zabiegi z pomocą lasera frakcyjnego CO2, które w skuteczny sposób usuwają brodawki. Laserowe usuwanie kurzajek Katowice to sposób na to, by wyeliminować zmianę, ale też zahamować rozprzestrzenianie się wirusa. Prawidłowo przeprowadzony zabieg przynosi trwałe efekty.

lub zadzwoń: +48 533 630 633

Klamry na wrastające paznokcie – jest to metoda bezinwazyjna bardzo skuteczna i bezbolesna.

Klamra na wrastający paznokieć nie tylko koryguje kształt ale również nadaje prawidłowy tor wzrostu. Terapia może trwać nawet od około miesiąca do kilku miesięcy, konieczna jest co jakiś czas wizyta kontrolna u podologa w celu korekty naciągu klamry lub sprawdzenia postępów terapii.

Podologia – pedicure medyczny

Podologia jest to dziedzina kosmetologii zajmująca się diagnozowaniem i przeprowadzaniem specjalistycznych zabiegów w obrębie stopy i aparatu paznokciowego.

lub zadzwoń: +48 533 630 633

Dlaczego warto wybrać naszą Klinikę Kosmetologii Estetycznej?